Vanuit kennis van verschillende vakgebieden en gevoel voor wat écht belangrijk is adviseren en begeleiden wij vanuit Ten Have en Partners mensen en organisaties bij hun zoektocht naar nieuwe en werkende oplossingen. We combineren op creatieve wijze kennis en nieuwe inzichten en creëeren veranderkracht door spanning en scherpte te maken.

Vanuit kennis van verschillende vakgebieden en gevoel voor wat écht belangrijk is adviseren en begeleiden wij vanuit Ten Have en Partners mensen en organisaties bij hun zoektocht naar nieuwe en werkende oplossingen. We combineren op creatieve wijze kennis en nieuwe inzichten en creëeren veranderkracht door spanning en scherpte te maken.

thp

Individuele coaching

Mensen hebben verschillende manieren van leren. De een leert graag in een groep, de ander leert liever via de computer, weer een ander leert graag via gesprekken met een coach. Er zijn veel verschillende manieren van coachen.
Wij zien coachen als een vorm van maatwerk leren en opleiden, leren zonder omwegen, zonder tijdsverlies.

Individuele coaching kan u helpen als...

  • ...u door wilt groeien naar een andere functie
  • ...u eindverantwoordelijke bent en in de organisatie geen evenknie hebt waarmee u kunt sparren
  • ...u in een nieuwe functie geplaatst bent en het gevoel heeft dat u daar nog in moet groeien
  • ...u regelmatig dezelfde feedback krijgt en daar iets mee wilt doen
  • ...u door de bomen het bos niet meer ziet
  • ...u een aspect in uw werk niet goed onder de knie krijgt
  • ...u het gevoel heeft dat u alleen nog maar werkt
  • ...u het plezier in uw werk kwijt raakt

Het doel van coachen is om iemands potentiële kwaliteiten vrij te maken, zodat hij op een zo plezierig mogelijke manier zo goed mogelijk kan presteren. 
Inzicht en vaardigheden worden ontwikkeld door instructie, advisering en begeleiding. De coach kiest daarvoor een aanpak die aansluit bij de ervaringen en percepties van de coachee. De relatie tussen de coach en de coachee is erg belangrijk. Vandaar dat we altijd een intake gesprek voeren, waarin we onderzoeken of er een goede ‘klik’ ontstaat. 
We bespreken de wederzijdse verwachtingen en als er een dubbel ja is (van de coachee en van ons), maken wij een voorstel met daarin een plan van aanpak.

Mocht het gewenst zijn om een aantal testen te doen, of om de coachee ook buiten de coachpraktijk te faciliteren, dan kan de coachee gebruik maken van onze elektronische leeromgeving.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Cher ten Have - Adviseur en veranderkundige

Cher ten Have

Adviseur en veranderkundige

Lees meer

Mary van Boxtel - Transitiecoach

Mary van Boxtel

Transitiecoach

Lees meer

Maartje Jongen - Spraakmaker

Maartje Jongen

Spraakmaker

Lees meer

Mijke van Poppel - E-learning

Mijke van Poppel

E-learning

Lees meer